معرفی تورهای قبرس شمالی

تور لحظه آخری قبرس

تور بهمن ۱۴۰۱

آفر تور ۶ شب و ۷ روز قبرس شمالی

تور قبرس هتل 5 ستاره

تور اسفند ۱۴۰۱

تور ۶ شب و ۷ روز در هتلهای ۵ ستاره

تور قبرس شمالی هتل 4 ستاره

تور قبرس شمالی هتل ۴ *

تور ۶ شب و ۷ روز در هتلهای ۵ ستاره

جزیره قبرس صافی و زیبا با تاریخی پر از رویدادهای مهم است. این جزیره در دریای مدیترانه و در قسمت شرقی دریای مدیترانه قرار دارد و با مراکز شهری مانند نیکوزیا، لیماسول و لارناکا مشهور است. تاریخی که بالاتر اشاره شد، شامل گذشته هایی از فرهنگ یونانی، رومی و بریتانیایی می‌شود. قبرس یکی از مقصدهای تفریحی مورد علاقه بسیاری از مسافران است و از دیدنی‌های آن می‌توان به آثار باستانی، قلعه‌ها، موزه‌ها و شهرهای قدیمی اشاره کرد. جزیره قبرس همچنین به دلیل طبیعت زیبا، دریا، ساحل‌های سفید و باغ‌های مرفه و زیبا، شهر گردی را برای بازدیدکنندگان به وجود می‌آورد.

جاذبه های توریستی قبرس شمالی

قبرس شمالی، جزیره‌ای در شرقی مدیترانه است که با توجه به مساحت کوچک و جمعیت کمی که دارد، مقصدی محبوب برای توریستانی است که در جستجوی اقامتی آرام در یک مکان زیبا و بکر هستند. جاذبه هایی همچون قلعه‌های زیبای سلطنتی و موزه های باستان شناسی، ساحل های تمیز و کوه هایی که برف می‌بارد، جاذبه های توریستی محبوب این جزیره هستند. این شهر تاریخی از جمله تز، بوفافرهه و کیرینیاکا تاریخی محبوب دیدن هستند. قدیمی ترین موزه جهان در فاماگوستا و تئاتر کیوس به جمع جاذبه های دیدنی کشور اضافه می‌شوند. در خلاصه، قبرس شمالی پر از جاذبه های جذاب و زیباست که به دلیل فرهنگ، تاریخ، طبیعت و غواصی بسیاری از توریستان جذب خود کرده است.

بهترین فصل سفر به قبرس

قبرس یک کشور مسالمت آمیز با مناظر طبیعی باورنکردنی و مناطق تفریحی فوق العاده است. به دلیل جوی خوب، معابر خلوت و تعطیلات دو تکه، بهار و پاییز بهترین زمان برای بازدید از قبرس هستند. در بهار، آب و هوا احتمالاً خنک و خنک است، اما با گل‌های زیبا و تنوع آن‌ها در کشور، قطعاً دیدنی‌های جذابی وجود خواهد داشت. در پاییز، هوا بهتر و گرم است و با افزایش فعالیت های فصلی، احتمالاً هتل ها و تورها شلوغ تر خواهند بود. به این ترتیب، بهار بهترین فصل سفر به قبرس است، اما اگر می‌خواهید کمی گرمای کمتری بخورید، پاییز نیز گزینه خوبی است.